Loterii promocyjnej nie robi się ot tak! Możliwe konsekwencje - Marketing przy Kawie
Nieświadome prowadzenie nielegalnych loterii w działaniach marketingowych – jakie mogą być konsekwencje?Nieświadome prowadzenie nielegalnych loterii w działaniach marketingowych – jakie mogą być konsekwencje?Nieświadome prowadzenie nielegalnych loterii w działaniach marketingowych – jakie mogą być konsekwencje?Nieświadome prowadzenie nielegalnych loterii w działaniach marketingowych – jakie mogą być konsekwencje?
Dodajesz do konkursu element losowania? Prowadzisz loterię! (fot. anntarazevich/Pexels)

Nieświadome prowadzenie nielegalnych loterii w działaniach marketingowych – jakie mogą być konsekwencje?

Nieświadome prowadzenie nielegalnych loterii w działaniach marketingowych – jakie mogą być konsekwencje?
Maria Pietrzyk-Wdowiak

Maria Pietrzyk-Wdowiak

-

prawniczka od podatków w marketingu, Taxline – Doradcy Podatkowi

Maria Pietrzyk-Wdowiak

Maria Pietrzyk-Wdowiak

prawniczka od podatków w marketingu
Taxline – Doradcy Podatkowi

Prawniczka, doradczyni podatkowa (nr 10631), zwolenniczka nowości, zmian, rozwoju, postępu, twórczości i innowacji. Dzieli się wiedzą o podatkach w działalności marketingowej w publikacjach i na szkoleniach, w socialach pod nazwą PodatkiwMarketingu. Od 2009 r. właścicielka firmy Taxline Doradcy Podatkowi, wyspecjalizowanej w doradztwie podatkowym dla twórców marketingu i reklamy, twórców internetowych, ludzi kreatywnych, artystów, innowacyjnych przedsiębiorców i twórców nowych technologii.

Chcesz uatrakcyjnić konkurs swojej marki, a przy tym ułatwić zadanie uczestnikom i sobie, stwierdzasz więc – tadam! – „wylosujemy zwycięzcę!”. Niestety, tak się zdarza, a do czego może doprowadzić?

Co jest nie tak w tej sytuacji? Zacznijmy od podstaw. Z perspektywy podatkowca konkurs polega na rywalizacji. Tak! Uczestnicy rywalizują w wykonaniu zadania konkursowego, a jury wybiera prace najpełniej spełniające obiektywne kryteria oceny. Wszystkie kluczowe elementy konkursu, takie jak zadanie konkursowe, jury, kryteria oceny prac i nagrody określa regulamin konkursu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to