Nieprzyzwoita propozycja czyli prawdziwy szok Dunlopa - Marketing przy Kawie
Nieprzyzwoita propozycja czyli prawdziwy szok DunlopaNieprzyzwoita propozycja czyli prawdziwy szok DunlopaNieprzyzwoita propozycja czyli prawdziwy szok DunlopaNieprzyzwoita propozycja czyli prawdziwy szok Dunlopa

Nieprzyzwoita propozycja czyli prawdziwy szok Dunlopa

Nieprzyzwoita propozycja czyli prawdziwy szok Dunlopa
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Dwaj mężczyźni uprawiający seks, dziewczyna masturbująca się na pralce automatycznej, mężczyzna z widocznym kacem, pokazany w trakcie powolnego wymiotowania psa, dziewczyna z owłosieniem łonowym wygolonym w kształt logo marki - to wszystko przykłady tzw. „shockvertising”, o którym pisaliśmy niedawno w MpK. Jednak shockvertising może mieć także bardziej wyrafinowany charakter.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to