Kontekst językowy może hasłu reklamowemu pomóc, może też zupełnie zepsuć pierwotne zamierzenia kreatywne. Autor wykorzystując przykłady udanych i nieudanych haseł reklamowych unaocznia zjawiska istotne dla prawidłowego odbioru komunikatu reklamowego.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Motto: „Ani IXI, ani OMO nie wypierze tak jak ZOMO”! – hasło z okresu stanu wojennego
Jedną z metod konstruowania haseł reklamowych jest wykorzystanie pól semantycznych jakiegoś wyrazu lub określenia (a nawet kontekstu kulturowego) i zbudowanie na tej podstawie ciągu skojarzeń, który ma spowodować lepsze zapamiętanie sloganu i w związku z tym podnieść jego skuteczność.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.