Niemy sprzedawcaNiemy sprzedawcaNiemy sprzedawcaNiemy sprzedawca

Niemy sprzedawca

Niemy sprzedawca
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Opakowanie pełni wiele funkcji: nie tylko chroni produkt, ale jest też elementem składowym strategii kreowania marki. Swoim kształtem i funkcjonalnością potrafi zarówno pomóc, jak i zaszkodzić jej wizerunkowi. W artykule opisane zostały niektóre funkcje opakowania produktu w komunikacji marketingowej.

Jak pokazują badania, w sklepach samoobsługowych klienci przebywają średnio 27 minut, przechodząc obok ok. 300 opakowań produktów na minutę. Ponad połowa decyzji zakupowych dokonywana jest impulsowo. Podłożem decyzji konsumenckich w miejscu sprzedaży często jest właśnie opakowanie.

Pełni ono w obecnych czasach wiele funkcji. Nie jest już „zastępcze”, nie służy tylko ochronie zawartości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja