Niemożliwe nie istnieje - Marketing przy Kawie
Niemożliwe nie istniejeNiemożliwe nie istniejeNiemożliwe nie istniejeNiemożliwe nie istnieje
Niemożliwe? To tylko czyjaś opinia (kadr ze spotu „Impossible is Nothing”)

Niemożliwe nie istnieje

Niemożliwe nie istnieje
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Firma Adidas kontynuuje swoją kampanię z hasłem przewodnim „Impossible is Nothing”. Tym razem powstał spot, w którym występuje znany bokser Muhammad Ali i... jego córka, Laila. Przy okazji Adidas udowodnił, że to, co dobrze sprzedaje się w telewizji, może świetnie sprzedawać się w internecie.

Nowa reklama Adidasa, jak to zwykle bywa z co ciekawszymi reklamami, wzbudziła pewne kontrowersje. Ale w gruncie rzeczy nie ma się tu czym oburzać – to po prostu ciekawa reklama. Widzimy w niej ring bokserski otoczony przez wielotysięczną publiczność. Na ringu tym stoi już w jednym z narożników legendarny bokser Muhammad Ali. Do drugiego narożnika wchodzi tajemnicza, zakapturzona postać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to