Niemożliwe nie istniejeNiemożliwe nie istniejeNiemożliwe nie istniejeNiemożliwe nie istnieje
Niemożliwe? To tylko czyjaś opinia (kadr ze spotu „Impossible is Nothing”)

Niemożliwe nie istnieje

Niemożliwe nie istnieje
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Firma Adidas kontynuuje swoją kampanię z hasłem przewodnim „Impossible is Nothing”. Tym razem powstał spot, w którym występuje znany bokser Muhammad Ali i... jego córka, Laila. Przy okazji Adidas udowodnił, że to, co dobrze sprzedaje się w telewizji, może świetnie sprzedawać się w internecie.

Nowa reklama Adidasa, jak to zwykle bywa z co ciekawszymi reklamami, wzbudziła pewne kontrowersje. Ale w gruncie rzeczy nie ma się tu czym oburzać – to po prostu ciekawa reklama. Widzimy w niej ring bokserski otoczony przez wielotysięczną publiczność. Na ringu tym stoi już w jednym z narożników legendarny bokser Muhammad Ali. Do drugiego narożnika wchodzi tajemnicza, zakapturzona postać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja