Otwarta próba przekupstwa też może być sposobem promocji. Berlińskie radio zaoferowało milion euro temu piłkarzowi Bayernu Monachium, który strzeli samobójczego gola w meczu ze stołeczną Herthą. Propozycja okazała się marketingowym hitem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Hertha Berlin to drużyna zagrożona spadkiem z Bundesligi – zajmuje teraz przedostatnie miejsce w tabeli. W sobotnim meczu zmierzyła się z mistrzem Niemiec, Bayernem (jak na razie drugie miejsce). Drużynie postanowiła „pomóc” lokalna stacja radiowa 104.6 RTL. Jej dziennikarz ogłosił bowiem na antenie, że ten z zawodników bawarskiego klubu, który „w jednoznaczny sposób specjalnie strzeli samobójczą bramkę, decydującą o wyniku meczu”, dostanie jeden milion euro.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.