Niemoralna propozycja - Marketing przy Kawie
Niemoralna propozycjaNiemoralna propozycjaNiemoralna propozycjaNiemoralna propozycja

Niemoralna propozycja

Niemoralna propozycja
Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

-

Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

Twórcy kampanii brytyjskiej marki odzieżowej French Connection nie oglądają się na poprawność polityczną. Nie dbają o to, co powiedzą na ich temat feministki. Wykorzystując stereotypy, nie boją się pokazać „męskiego mężczyzny” i „kobiecej kobiety”. Nawet kampanię dzielą na dwie części: tę dla mężczyzn i tę drugą dla kobiet. Bo skoro ma być stereotypowo, to niech będzie do granic możliwości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja