Niemarkowe „The Sims”Niemarkowe „The Sims”Niemarkowe „The Sims”Niemarkowe „The Sims”

Niemarkowe „The Sims”

Niemarkowe „The Sims”
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Product placement, narzędzie marketingowe stosowane powszechnie w filmach i serialach, coraz częściej napotkać można również w grach komputerowych. Szacuje się, że do 2009 roku obroty związane z tą formą reklamy mogą przekroczyć 500 milionów dolarów. Tym większe zaskoczenie wywołała zatem wiadomość, że najnowszy dodatek do bijącej rekordy popularności gry „The Sims 2” – „Własny biznes” – nie będzie zawierał żadnych reklamowanych produktów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja