Nielojalność w Mieście Lwa - Marketing przy Kawie
Nielojalność w Mieście LwaNielojalność w Mieście LwaNielojalność w Mieście LwaNielojalność w Mieście Lwa

Nielojalność w Mieście Lwa

Nielojalność w Mieście Lwa
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Bądź nielojalny, a zostaniesz nagrodzony za kupowanie u naszych konkurentów – tak funkcjonują programy premiowe w branży kawy, które mają budować społeczność wokół produktu wysokiej jakości. Najnowszy przykład to program z Singapuru, stworzony przez agencję kreatywną i blogera.

Ceglane, pomalowane na biało ściany, kilka miejsc do siedzenia pod ścianą i przy drewnianym stoliku, do tego bar i lada z napojami. Wszystko uzupełniają dwa stoliki wystawione na zewnątrz. Nad głowami gości metalowa platforma, na której leżą pudła i przewody wentylacyjne.Tak wygląda Smitten Coffee – mała, niezależna kawiarnia z Singapuru, której skromny wystrój kontrastuje nieco z majestatyczną nazwą azjatyckiej metropolii, w języku sanskryckim oznaczającą „miasto lwa” (singa pura).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja