Niejasne marki własneNiejasne marki własneNiejasne marki własneNiejasne marki własne

Niejasne marki własne

Niejasne marki własne
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kupując produkty spożywcze oferowane przez sieci handlowe pod marką własną, konsument nie może stracić. Co innego ich producent, który bez zachowania zasad ostrożności może wpaść w poważne tarapaty, a nawet zbankrutować – wyjaśniał René Starzomska z Cémoi Group (podmiotu ze ścisłej europejskiej czołówki producentów czekolad private label) podczas ubiegłorocznego kongresu Poland & CEE Retail Summit.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja