Nieistniejące marki dla istniejących fanówNieistniejące marki dla istniejących fanówNieistniejące marki dla istniejących fanówNieistniejące marki dla istniejących fanów
Wielu chciało mieć taką czapeczkę. I mogą ją kupić (źr. Lucky Seven)

Nieistniejące marki dla istniejących fanów

Nieistniejące marki dla istniejących fanów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tyrell Corp. to założona przez dra Eldona Tyrella, zlokalizowana na obrzeżach Los Angeles w olbrzymim budynku w kształcie piramidy firma z sektora nowoczesnych technologii. Motto korporacji to „More human than human”, a czapeczki baseballowe z jej logo, które można kupić w Internecie, znalazły już wielu nabywców.

Jest tylko jeden problem: Tyrell Corp. nie istnieje. Podobnie zresztą jak kilkanaście innych firm, których znaki firmowe widnieją na sprzedawanych gadżetach.

Tyrell Corp. to korporacja produkująca androidy w filmie „Blade Runner”, wyreżyserowanym przez Ridleya Scotta. W wyobraźni scenarzystów narodziły się także takie firmy, jak Ewing Oil, znana widzom serialu „Dallas”, czy Drax Enterprise Corporation i Osato Chemical & Engineering (seria filmów z Jamesem Bondem).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja