Niefortunny kontekstNiefortunny kontekstNiefortunny kontekstNiefortunny kontekst

Niefortunny kontekst

Niefortunny kontekst
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Wydawało się, że będzie to reklama jakich setki, jeśli nie tysiące znaleźć można na łamach prasy. Można było oczekiwać, że przyciągnie uwagę wyłącznie specjalistów analizujących działania promocyjne w segmencie usług gazowniczych. Ponadto umieszczono ją w gazecie lokalnej, a zatem nie należało przeceniać potencjalnego zasięgu jej oddziaływania. Tymczasem powszechna wrzawa wokół niej błyskawicznie przekroczyła nie tylko granice macierzystego regionu, ale i kraju reklamodawcy. Majstersztyk marketingowy? Niestety, zaledwie przeoczenie osób odpowiedzialnych za korektę składu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja