Wydawało się, że będzie to reklama jakich setki, jeśli nie tysiące znaleźć można na łamach prasy. Można było oczekiwać, że przyciągnie uwagę wyłącznie specjalistów analizujących działania promocyjne w segmencie usług gazowniczych. Ponadto umieszczono ją w gazecie lokalnej, a zatem nie należało przeceniać potencjalnego zasięgu jej oddziaływania. Tymczasem powszechna wrzawa wokół niej błyskawicznie przekroczyła nie tylko granice macierzystego regionu, ale i kraju reklamodawcy. Majstersztyk marketingowy? Niestety, zaledwie przeoczenie osób odpowiedzialnych za korektę składu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.