Niedopasowani w spodnieNiedopasowani w spodnieNiedopasowani w spodnieNiedopasowani w spodnie

Niedopasowani w spodnie

Niedopasowani w spodnie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Levi’s uruchomił w niektórych krajach europejskich serwisy internetowe, w których interesująco promuje wizerunek swoich produktów. Promuje działania niekonwencjonalne, ale nie głupawe – hobby, które mają szansę stać się treścią życia, zamiast chwilowych mód i wygłupów.

Szwedzki serwis internetowy Levi’s 501anti-fit.se jest świetnym przykładem działań wizerunkowych w Internecie oraz doskonałego wykorzystania możliwości komunikacyjnych, jakie daje Sieć. Już na wejściu trzeba podjąć jakąś akcję, aby zapoznać się z zawartością serwisu. Strona jest zaciemniona, tylko punktowy reflektor naszej myszki może wydobyć z mroku kolejnych bohaterów – zwyczajnych młodych ludzi o wyjątkowym hobby.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja