Levi’s uruchomił w niektórych krajach europejskich serwisy internetowe, w których interesująco promuje wizerunek swoich produktów. Promuje działania niekonwencjonalne, ale nie głupawe – hobby, które mają szansę stać się treścią życia, zamiast chwilowych mód i wygłupów.Szwedzki serwis internetowy Levi’s 501anti-fit.se jest świetnym przykładem działań wizerunkowych w Internecie oraz doskonałego wykorzystania możliwości komunikacyjnych, jakie daje Sieć. Już na wejściu trzeba podjąć jakąś akcję, aby zapoznać się z zawartością serwisu. Strona jest zaciemniona, tylko punktowy reflektor naszej myszki może wydobyć z mroku kolejnych bohaterów – zwyczajnych młodych ludzi o wyjątkowym hobby.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.