Niech żyje content, niech żyje kontekst!Niech żyje content, niech żyje kontekst!
To kontekst naszych treści nadaje im moc (fot. Pavel Ignatov/Fotolia)

Niech żyje content, niech żyje kontekst!

Niech żyje content, niech żyje kontekst!
Piotr Kozłowski

Piotr Kozłowski

-

Piotr Kozłowski

Piotr Kozłowski

Dumne hasło „content is king” na stałe weszło do języka branżowego i można usłyszeć je naprawdę często. Reszta rodziny królewskiej jest typowana w różny sposób. Oto kolejna kandydatura – bardzo istotna z punktu widzenia e-commerce.

Jonathan Perelman z serwisu BuzzFeed kilka miesięcy temu powiedział: „Content is King, but distribution is Queen and she wears the pants”. W jego ocenie królową jest dystrybucja treści i to ona nosi spodnie (nie tylko w znaczeniu garderoby).

Pora chyba oficjalnie wprowadzić do familii jeszcze jedną personę i nadać jej pozycję księcia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja