Dumne hasło „content is king” na stałe weszło do języka branżowego i można usłyszeć je naprawdę często. Reszta rodziny królewskiej jest typowana w różny sposób. Oto kolejna kandydatura – bardzo istotna z punktu widzenia e-commerce.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jonathan Perelman z serwisu BuzzFeed kilka miesięcy temu powiedział: „Content is King, but distribution is Queen and she wears the pants”. W jego ocenie królową jest dystrybucja treści i to ona nosi spodnie (nie tylko w znaczeniu garderoby).
Pora chyba oficjalnie wprowadzić do familii jeszcze jedną personę i nadać jej pozycję księcia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |