Nie zapalaj się do tego, co nieważneNie zapalaj się do tego, co nieważneNie zapalaj się do tego, co nieważneNie zapalaj się do tego, co nieważne

Nie zapalaj się do tego, co nieważne

Nie zapalaj się do tego, co nieważne
Kordian Krawczyk

Kordian Krawczyk

-

Kordian Krawczyk

Kordian Krawczyk

Ostatnio rozpoczęły się dwie kampanie, których ważnym elementem jest obniżenie podatności obecnych i potencjalnych klientów na promocyjne oferty konkurencji.

Pierwsza z nich to dalsza część opisywanej już na naszych łamach nowej kampanii Żywca A.Jurkiewicz, To, co naprawdę ważne dla Żywca, "MpK-A", nr 87, 3.11.2004). W części pierwszej jako „nieważne” określane były wszelkie „racjonalne” zalety piwa, w przeciwieństwie do „naprawdę ważnych” doznań towarzyszących jego piciu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja