Maszyny też czują. To przynajmniej stara się udowodnić reklama papieru Double A, dostępna w Sieci. Po jej obejrzeniu dwa razy zastanowimy się, zanim "potraktujemy z buta" jakieś oporne urządzenie biurowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W reklamie widzimy, czym może skończyć się sytuacja, gdy zbyt gwałtownie zareagujemy na tak zwaną złośliwość rzeczy martwych. Pracownica biura, która nie potrafi poradzić sobie z podajnikiem papieru w kserokopiarce, wyżywa się na urządzeniu niczym na worku treningowym. Kto postąpiłby inaczej w takiej sytuacji? Kobieta jednak nie spodziewa się, że kserokopiarka może się zemścić, zamieniając się w wielkiego robota.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.