Nie wystarczy być - polityk musi umieć mówićNie wystarczy być - polityk musi umieć mówićNie wystarczy być - polityk musi umieć mówićNie wystarczy być - polityk musi umieć mówić

Nie wystarczy być – polityk musi umieć mówić

Nie wystarczy być - polityk musi umieć mówić
Wiesław Gałązka

Wiesław Gałązka

-

dziennikarz i publicysta, konsultant i doradca polityczny, nauczyciel akademicki

Wiesław Gałązka

Wiesław Gałązka

dziennikarz i publicysta, konsultant i doradca polityczny, nauczyciel akademicki

dziennikarz i publicysta, wieloletni dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych, ekspert w zakresie prawa i etyki reklamy, public relations i mediów. Doradca medialny w sztabach wyborczych różnych ugrupowań politycznych w latach 2000, 2001 i 2002. Prowadzi zajęcia w Podyplomowym Studium Komunikowania i Kreacji Wizerunku Publicznego w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Kampanie wyborcze przypominają targowiska, na których elektorat ryzykuje zakupem towarów bez gwarancji, nie zawsze świeżych i dobrych, ale za to mogących się szybko zepsuć. Dobry polityk nie jest towarem sezonowym. Marketing polityczny, w przeciwieństwie do wyborczego polega na stałej promocji i dbałości o jakość. Znajomość działań z tej dziedziny może być przydatna również w komunikacji marketingowej innych produktów. Aby przybliżyć naszym Czytelnikom marketing polityczny i techniki osiągania sukcesu wyborczego, objęliśmy patronatem medialnym książkę pod tytułem „Nie wystarczy być... czyli od zera do lidera”. W tym odcinku prezentujemy uwagi dotyczące sztuki mówienia, którą powinien wykazywać się każdy dobry polityk.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja