Kampanie wyborcze przypominają targowiska, na których elektorat ryzykuje zakupem towarów bez gwarancji, nie zawsze świeżych i dobrych, ale za to mogących się szybko zepsuć. Dobry polityk nie jest towarem sezonowym. Marketing polityczny, w przeciwieństwie do wyborczego polega na stałej promocji i dbałości o jakość. Znajomość działań z tej dziedziny może być przydatna również w komunikacji marketingowej innych produktów. Aby przybliżyć naszym Czytelnikom marketing polityczny i techniki osiągania sukcesu wyborczego, objęliśmy patronatem medialnym książkę pod tytułem „Nie wystarczy być... czyli od zera do lidera”. W tym odcinku prezentujemy uwagi dotyczące sztuki mówienia, którą powinien wykazywać się każdy dobry polityk.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.