Nie wszyscy klienci są tacy samiNie wszyscy klienci są tacy samiNie wszyscy klienci są tacy samiNie wszyscy klienci są tacy sami

Nie wszyscy klienci są tacy sami

Nie wszyscy klienci są tacy sami
Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

-

Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

Sprzedawca, który jest całkowicie skoncentrowany na kliencie – który każdemu klientowi sprzedaje w inny sposób – będzie ostro konkurował teraz i w przyszłości. Z tego też powodu zasadniczą sprawą staje się rozpoznanie różnych zachowań konsumentów, aby dostosowywać do nich prezentacje sprzedawanych produktów oraz budować zaufanie i zaangażowanie klientów przez spełnianie ich indywidualnych życzeń.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja