Nie wiemy, dlaczego kupujemyNie wiemy, dlaczego kupujemy
Powody świadome i nieuświadomione bywają różne (fot. Kirill Kedrinski/Fotolia)

Nie wiemy, dlaczego kupujemy

Nie wiemy, dlaczego kupujemy
redakcja

redakcja

-

Istnienie zachowań kierowanych motywami, z których sami konsumenci nie zdają sobie sprawy, potwierdza badanie „Tajemnice i kłamstwa”. Przeprowadziła je agencja Young & Rubicam w USA, Brazylii i Chinach. Okazuje się, że rośnie liczba konsumentów, których nie martwi wewnętrzny rozdźwięk między świadomą i nieświadomą motywacją własnych decyzji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się