Jak przekonać do używania licencjonowanych programów w kraju tak przesiąkniętym piractwem komputerowym, jak Polska? Jak dokonać tego w społeczeństwie, w którym używanie nielegalnego oprogramowania jest dość powszechnie aprobowane? Na przestrzeni ostatnich lat testowano wiele sposobów: zarówno perswazyjnych, jak i represyjnych. Producent systemu operacyjnego Windows postanowił tym razem przekonywać do legalizacji swojego produktu za pomocą spotów, których głównymi bohaterami są m.in. dżentelmen w modnym dresie i złotym łańcuchu na szyi oraz jegomość lubujący się w degustacji tanich win.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.