Nie tylko perły – podsumowanie kampanii wyborczej 2014Nie tylko perły – podsumowanie kampanii wyborczej 2014Nie tylko perły – podsumowanie kampanii wyborczej 2014Nie tylko perły – podsumowanie kampanii wyborczej 2014

Nie tylko perły – podsumowanie kampanii wyborczej 2014

Nie tylko perły – podsumowanie kampanii wyborczej 2014
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Andrzej Kosztowniak, prezydent Radomia deklarujący z billboardu, że jest przystojniakiem, został gwiazdą Internetu i obiektem szyderstw. W zalewie nieudanych reklam wyborczych i błędów w komunikacji z wyborcami mało kto zauważył, że był to fake.

Niekwestionowaną królową prześmiewczej kampanii wyborczej została kandydatka Prawa i Sprawiedliwości do Rady Miejskiej w Radomiu, Małgorzata Półbratek. Plakat z jej twarzą i połową bratka w ciągu kilku godzin stał się memem. Dotarł zarówno do wydawców serwisów informacyjnych, jak i do nastolatków niemających pojęcia, że 16 listopada odbędą się wybory samorządowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się