Nie tylko dla grzecznych dziewczynekNie tylko dla grzecznych dziewczynekNie tylko dla grzecznych dziewczynekNie tylko dla grzecznych dziewczynek

Nie tylko dla grzecznych dziewczynek

Nie tylko dla grzecznych dziewczynek
Inga Niedzielska

Inga Niedzielska

-

Inga Niedzielska

Inga Niedzielska

Impreza w mieszkaniu. Ona stoi oparta o ścianę, on zawiesił się nad nią, trzymając jedną dłoń na ścianie. Coś jej szepcze. Ona marszczy nosek, mówiąc „nooo przestań!”. W ostatniej sekundzie pojawia się hasło: „Daj im Beeru”. Czyżby to była niemoralna propozycja w duchu hasła „pij, pij, będziesz łatwiejsza”? Tak tylko przez chwilę nam się wydaje. Nowy spot reklamowy Ginger’s Beer „Grzeczne dziewczynki wiedzą, kiedy przestać” to jeden z czterech przewrotnych filmików kampanii Browaru Belgia, promującej Gingersa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja