Rekordowa popularność nieoficjalnego filmu Adidasa pokazuje siłę kreatywności młodych twórców amatorów lub półamatorów. Polskie marki w ostatnich latach próbowały z niej korzystać. Z różnym skutkiem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Film „Break Free” przygotowany w Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii w Ludwigsburgu, a wyreżyserowany przez Eugena Merhera, trafił do Internetu 15 grudnia. W ciągu kolejnych dwóch tygodni opowieść o zmaganiach starszego mężczyzny tylko w kanale reżysera na YouTube wyświetlono ponad 6 mln razy.
To właściwie dwie atrakcyjne opowieści: pierwsza filmowa, druga rzeczywista.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.