Głośno ostatnimi czasy o nowej telewizyjnej reklamie piwa bez seksualnych aluzji - film, nakręcony w technice przypominającej zdjęcia amatorską kamerą, przedstawia krokodyla odgryzającego głowę skaczącemu na bungee.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklamy piwa i napojów alkoholowych znane są z nieumiarkowanego odwoływania się do seksualnych skojarzeń. Również i w tym roku mieliśmy istny boom tego rodzaju reklam. Weźmy pierwszy z brzegu przykład kampanii amerykańskiej marki piwa Miller – walczące w błocie, niemal nagie panie przykuły uwagę widzów na całym świecie (link do artykułu znajduje się na dole strony).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |