Nie trać głowyNie trać głowyNie trać głowyNie trać głowy

Nie trać głowy

Nie trać głowy
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Głośno ostatnimi czasy o nowej telewizyjnej reklamie piwa bez seksualnych aluzji - film, nakręcony w technice przypominającej zdjęcia amatorską kamerą, przedstawia krokodyla odgryzającego głowę skaczącemu na bungee.

Reklamy piwa i napojów alkoholowych znane są z nieumiarkowanego odwoływania się do seksualnych skojarzeń. Również i w tym roku mieliśmy istny boom tego rodzaju reklam. Weźmy pierwszy z brzegu przykład kampanii amerykańskiej marki piwa Miller – walczące w błocie, niemal nagie panie przykuły uwagę widzów na całym świecie (link do artykułu znajduje się na dole strony).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja