Nie stracić z oczu niewidomychNie stracić z oczu niewidomychNie stracić z oczu niewidomychNie stracić z oczu niewidomych

Nie stracić z oczu niewidomych

Nie stracić z oczu niewidomych
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

W poszukiwaniu nowych rynków zbytu firmy sięgają w rejony dotychczas zupełnie pomijane. Niewidomi, którzy natykali się na mnóstwo problemów w interakcji ze światem zewnętrznym, zostali w końcu docenieni jako klienci. W Wielkiej Brytanii banki uruchamiają specjalne bankomaty przystosowane do ich obsługi, a producenci win pośród nich szukają nowych koneserów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja