Nie poszli na żywca – Żywiec Zdrój skutecznie opanował kryzys wizerunkowyNie poszli na żywca – Żywiec Zdrój skutecznie opanował kryzys wizerunkowyNie poszli na żywca – Żywiec Zdrój skutecznie opanował kryzys wizerunkowyNie poszli na żywca – Żywiec Zdrój skutecznie opanował kryzys wizerunkowy
Reagować, wyjaśniać, informować – podstawy w kryzysie (fot. cheekyangels/Fotolia)

Nie poszli na żywca – Żywiec Zdrój skutecznie opanował kryzys wizerunkowy

Nie poszli na żywca – Żywiec Zdrój skutecznie opanował kryzys wizerunkowy
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Żywiec Zdrój poradził sobie z kryzysem po zajściu w Bolesławcu, gdy konsument poparzył sobie gardło po wypiciu wody mineralnej Żywioł. W przeszłości nie wszystkie marki były równie dobre w zarządzaniu kryzysowym. Niektóre źle zarządzane kryzysy są pamiętane do dzisiaj.

Pod koniec września ze sprzedaży wycofano dwie serie wody Żywioł Żywiec Zdrój o pojemności 0,5 l. Jak podało radio RMF FM, w butelce wody kupionej w Bolesławcu wykryto chlor bądź pochodne chloru. Nabywca po spożyciu produktu trafił do szpitala z poparzeniami przełyku i jamy ustnej.

Przed wodą Żywca ostrzegał urząd miasta w Bolesławcu, interweniował też Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Szczecinie, ponieważ woda rozlewana była w zakładzie w zachodniopomorskim Mirosławcu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja