Nie ma to jak mistrz oszczędzania, czyli o komunikacji w branży finansowejNie ma to jak mistrz oszczędzania, czyli o komunikacji w branży finansowejNie ma to jak mistrz oszczędzania, czyli o komunikacji w branży finansowejNie ma to jak mistrz oszczędzania, czyli o komunikacji w branży finansowej
Julia Izmałkowa

Nie ma to jak mistrz oszczędzania, czyli o komunikacji w branży finansowej

Nie ma to jak mistrz oszczędzania, czyli o komunikacji w branży finansowej
Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

-

CEO, Izmałkowa

Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

CEO
Izmałkowa

Humanologist, CEO agencji badawczej Izmałkowa specjalizującej się w pozadeklaracyjnych badaniach etnograficznych dla biznesu. Jako badacz pracowała dla wszystkich branż usługowych i FMCG w Polsce – z wyjątkiem politycznej. Z wykształcenia psycholog, doświadczenie zdobywała w działach strategii największych globalnych agencji reklamowych. We wszystkich badaniach bierze pod uwagę analizę społeczno-kulturową jako podstawę nie tylko rozumienia teraźniejszości, ale i przywidywania przyszłości. Za najważniejszy cel swojej pracy uważa praktyczność. Prelegentka polskich i zagranicznych konferencji, wykładowczyni uniwersytecka, ekspert w dziedzinie badań etnograficznych.

Oszczędzanie jest łatwe w porównaniu np. do budowania rakiety kosmicznej. Łatwe jest też przechodzenie przez jezdnię po pasach. Tak samo jak dawanie podwyżek ludziom, którzy na to zasługują, albo jedzenie marchewki zamiast hamburgerów.

To, że coś jest łatwe, nie znaczy jeszcze, że to robimy. Dlaczego? Bo w życiu bardziej zależy nam na przyjemności niż na robieniu rzeczy słusznych, nawet jeśli to takie łatwe. Dlatego zdradzamy swoich partnerów, uzależniamy się od narkotyków czy hazardu. Dlatego lokale typu fast food nie mogą narzekać na brak klientów.

Wiedza o konsumencie jest podstawą do tego, by przygotowywać skuteczne kampanie i prowadzić efektywną komunikację.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się