Oszczędzanie jest łatwe w porównaniu np. do budowania rakiety kosmicznej. Łatwe jest też przechodzenie przez jezdnię po pasach. Tak samo jak dawanie podwyżek ludziom, którzy na to zasługują, albo jedzenie marchewki zamiast hamburgerów.To, że coś jest łatwe, nie znaczy jeszcze, że to robimy. Dlaczego? Bo w życiu bardziej zależy nam na przyjemności niż na robieniu rzeczy słusznych, nawet jeśli to takie łatwe. Dlatego zdradzamy swoich partnerów, uzależniamy się od narkotyków czy hazardu. Dlatego lokale typu fast food nie mogą narzekać na brak klientów.
Wiedza o konsumencie jest podstawą do tego, by przygotowywać skuteczne kampanie i prowadzić efektywną komunikację.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.