Nie ma adblocka na muraleNie ma adblocka na muraleNie ma adblocka na muraleNie ma adblocka na murale
Z muralem trafić na ścianę (fot. Ideamo)

Nie ma adblocka na murale

Nie ma adblocka na murale
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wedel ma problem z muralem. Przyjął propozycję od firmy dysponującej ścianą, a projekt miał zawierać wielkie logo i scenę z historii marki. Okazało się, że nie ma zgody władz na reklamę w tym miejscu. Sztuka i reklama w przestrzeni publicznej nie raz były i jeszcze będą przyczynami konfliktów.

Ideamo – agencja zajmująca się między innymi komunikacją BTL i malowaniem murali reklamowych – zadeklarowała, że na ścianie kamienicy u zbiegu ulic Targowej i Ząbkowskiej w Warszawie wymaluje chętnej firmie mural. Spośród różnych zgłoszeń wybrała Wedla. To firma, która związana jest historycznie z dzielnicą Praga, a sam mural miał przedstawiać scenę wynalezienia ptasiego mleczka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się