Nie kręć – zrób wideo z głową!Nie kręć – zrób wideo z głową!Nie kręć – zrób wideo z głową!Nie kręć – zrób wideo z głową!
Wszystko należy starannie zaplanować, ale trzeba być też przygotowanym na niespodzianki (fot. Nomono)

Nie kręć – zrób wideo z głową!

Nie kręć – zrób wideo z głową!
Marta Michałowska

Marta Michałowska

-

business development manager i kierownik produkcji, Studio Nomono

Marta Michałowska

Marta Michałowska

business development manager i kierownik produkcji
Studio Nomono

Odpowiada za marketing i kontakty z klientami w kreatywnym studiu graficznym Nomono. Przez wiele lat zajmowała się obsługą firmy Maspex Wadowice. Czuwała też nad interaktywną częścią komunikacji lidera rynku dań w proszku i majonezów. W gronie jej klientów byli również: Polski Lek, Amica, NC+, WSiP, a także start-upy. Wykłada marketing internetowy w SWPS. Pasjonatka komunikacji i stawiania użytkownika w centrum wszelkich działań.

Istnieje przekonanie, że dziś wystarczy iPhone, by nakręcić wideo do Internetu. Jest to prawda, ale należy pamiętać, że treść wideo to nie tylko „kręcenie”. Sprzęt ma taką wartość, jaką mają umiejętności trzymającej go osoby.

Treści wideo to coś, co każda firma chce mieć – czy będzie to spot, film instruktażowy, webinar czy (przy większych budżetach) reklama telewizyjna. Wideo to treść, która jest obecnie bardzo pożądana, wysoko ceniona przez portale, a przede wszystkim przez użytkowników.

Wideo pozwala wzbudzić zaangażowanie, opowiedzieć historię, nawiązać relację.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się