Nie każdy sponsoring popłacaNie każdy sponsoring popłacaNie każdy sponsoring popłacaNie każdy sponsoring popłaca

Nie każdy sponsoring popłaca

Nie każdy sponsoring popłaca
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Nie zawsze sportowy sukces jest dla strategicznego sponsora wystarczającym argumentem za dalszą współpracą z zawodnikiem czy klubem. W 2005 roku krakowianie znów nie mieli sobie równych w rozgrywkach ligowych i obronili prestiżowy tytuł mistrzów Polski. Mimo to zarząd PTC nie był już zainteresowany rolą sponsora strategicznego i dalszym finansowym wspieraniem drużyny. W efekcie umowa między dwoma znanymi podmiotami wygasła z końcem czerwca.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja