Nie do lubieniaNie do lubieniaNie do lubieniaNie do lubienia

Nie do lubienia

Nie do lubienia
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Ojciec nie chce wyciągnąć z lokaty drobnych dla synka, mimo że nie traci przy tym odsetek. Na prośbę o wyjaśnienie odpowiada najstarszym chyba argumentem rodzicielskim: bo akurat nie chcę. Nowa kampania ING Banku Śląskiego wraca do źródeł i wbrew panującym tendencjom nie chce dbać o obsługę klienta, lecz o jego pieniądze.

Banki raczej z dystansem podchodzą do reklamowania swoich usług w sposób dowcipny. Trudno zresztą spodziewać się innej sytuacji w przypadku szacownych instytucji finansowych. Bank musi budzić zaufanie. Ma być do szanowania, a nie do lubienia. Humor, jeżeli już się pojawia, jest stonowany.

Trend ten jest jednak stopniowo przełamywany, głównie za sprawą nowoczesnych banków, stawiających na przyjazną obsługę klienta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja