Ojciec nie chce wyciągnąć z lokaty drobnych dla synka, mimo że nie traci przy tym odsetek. Na prośbę o wyjaśnienie odpowiada najstarszym chyba argumentem rodzicielskim: bo akurat nie chcę. Nowa kampania ING Banku Śląskiego wraca do źródeł i wbrew panującym tendencjom nie chce dbać o obsługę klienta, lecz o jego pieniądze.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Banki raczej z dystansem podchodzą do reklamowania swoich usług w sposób dowcipny. Trudno zresztą spodziewać się innej sytuacji w przypadku szacownych instytucji finansowych. Bank musi budzić zaufanie. Ma być do szanowania, a nie do lubienia. Humor, jeżeli już się pojawia, jest stonowany.
Trend ten jest jednak stopniowo przełamywany, głównie za sprawą nowoczesnych banków, stawiających na przyjazną obsługę klienta.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.