Nie dla brudasówNie dla brudasówNie dla brudasówNie dla brudasów

Nie dla brudasów

Nie dla brudasów
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

-

Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, kogo można spotkać w kolejce do pralni ekspresowej? Pewna szwajcarska agencja reklamowa, Projekt GmbH, zadała sobie to pytanie jakiś czas temu i przyniosło jej to niezły, wręcz idealnie czysty zysk.

Kluczem do sukcesu, żeby nie powiedzieć wytrychem, stały się zwykłe metalowe wieszaki dodawane w pralni do świeżo wypranych i wyprasowanych koszul, płaszczy czy garniturów. Agencja Projekt zaproponowała umieszczanie materiałów reklamowych, ulotek i próbek właśnie na wieszakach, które klienci zabierają wraz z czystym ubraniem do domu. W akcji biorą udział wybrane sieci pralni w większych miastach Szwajcarii i Niemiec.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja