Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, kogo można spotkać w kolejce do pralni ekspresowej? Pewna szwajcarska agencja reklamowa, Projekt GmbH, zadała sobie to pytanie jakiś czas temu i przyniosło jej to niezły, wręcz idealnie czysty zysk.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kluczem do sukcesu, żeby nie powiedzieć wytrychem, stały się zwykłe metalowe wieszaki dodawane w pralni do świeżo wypranych i wyprasowanych koszul, płaszczy czy garniturów. Agencja Projekt zaproponowała umieszczanie materiałów reklamowych, ulotek i próbek właśnie na wieszakach, które klienci zabierają wraz z czystym ubraniem do domu. W akcji biorą udział wybrane sieci pralni w większych miastach Szwajcarii i Niemiec.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.