Nie czytaj o HeyahNie czytaj o HeyahNie czytaj o HeyahNie czytaj o Heyah

Nie czytaj o Heyah

Nie czytaj o Heyah
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Chyba nie wybiorę się tego lata nad Bałtyk. Widziałem czarne plakaty z ostrzeżeniami. Nie będę też wychodził z domu i spotykał się z przyjaciółmi. Plakaty mi tego zabraniają. Pozostaje jedynie dzwonić... dzwonić... dzwonić jak najwięcej do znajomych.

Przekora to chyba reguła w reklamach tego roku. „Baśka nie miała fajnego biustu” w reklamie piwa Okocim (zob. M.Gazda, Baśka bez biustu idzie do sądu, "MpK-A", nr 73, 22.07.2004), wezwania do bojkotu Walentynek i protestu alterglobalistów firmowane przez Frugo (zob. I.Weber, Marsz oportunistów, "MpK-A", nr 62, 29.04.2004). Teraz do ekipy dołączyła Heyah.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja