Nie chodź na wybory. Nie zmieniaj kraju - Marketing przy Kawie
Nie chodź na wybory. Nie zmieniaj krajuNie chodź na wybory. Nie zmieniaj krajuNie chodź na wybory. Nie zmieniaj krajuNie chodź na wybory. Nie zmieniaj kraju

Nie chodź na wybory. Nie zmieniaj kraju

Nie chodź na wybory. Nie zmieniaj kraju
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy interesuje cię kryzys finansowy, edukacja dzieci? Nie głosuj w wyborach, bo nikogo to nie obchodzi. Tak przekornie gwiazdy Hollywood z Leonardo DiCaprio na czele mobilizują Amerykanów do głosowania w zbliżających się wyborach prezydenckich. Imponująca liczba znanych nazwisk dowodzi, jak bardzo rozpolitykowanym środowiskiem jest amerykańska „fabryka snów”. Niska frekwencja wyborcza to problem większości krajów rozwiniętych, w tym Polski, gdzie również przy okazji zeszłorocznych wyborów pojawiła się przedwyborcza reklama społeczna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja