News lubi kawęNews lubi kawęNews lubi kawęNews lubi kawę

News lubi kawę

News lubi kawę
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jeśli prasa znajdzie nowe sposoby dystrybucji treści – ci, którzy zapowiadali jej śmierć, mogą się jeszcze zdziwić. Poszukiwania trwają, czego przykładem jest kampania reklamowa anglojęzycznego dziennika z Bliskiego Wschodu, której nośnikiem były papierowe kubki z kawą.

Klienci, którzy odwiedzili sieć kawiarni Tim Hortons w Dubaju pod koniec ubiegłego roku, nie mogli narzekać na brak zajęcia podczas samotnego picia kawy lub brak tematów do rozmów, gdy akurat byli w większej grupie.

Na każdy papierowy kubek kawy wydawany przy kasie sprzedawcy zakładali papierową opaskę z kilkoma wydrukowanymi świeżymi wiadomościami z polityki, biznesu, rozrywki i sportu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja