Jeśli prasa znajdzie nowe sposoby dystrybucji treści – ci, którzy zapowiadali jej śmierć, mogą się jeszcze zdziwić. Poszukiwania trwają, czego przykładem jest kampania reklamowa anglojęzycznego dziennika z Bliskiego Wschodu, której nośnikiem były papierowe kubki z kawą.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Klienci, którzy odwiedzili sieć kawiarni Tim Hortons w Dubaju pod koniec ubiegłego roku, nie mogli narzekać na brak zajęcia podczas samotnego picia kawy lub brak tematów do rozmów, gdy akurat byli w większej grupie.
Na każdy papierowy kubek kawy wydawany przy kasie sprzedawcy zakładali papierową opaskę z kilkoma wydrukowanymi świeżymi wiadomościami z polityki, biznesu, rozrywki i sportu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.