Neuromarketing – po(d)stęp w badaniach marketingowychNeuromarketing – po(d)stęp w badaniach marketingowychNeuromarketing – po(d)stęp w badaniach marketingowychNeuromarketing – po(d)stęp w badaniach marketingowych

Neuromarketing – po(d)stęp w badaniach marketingowych

Neuromarketing – po(d)stęp w badaniach marketingowych
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Marketerzy zawsze szukali bardziej efektywnych metod badań konsumentów. Badań, które odpowiedziałyby na pytanie, czym tak naprawdę kierują się kupujący, wybierając określony produkt, albo badań, które zleceniodawcom kampanii reklamowych odpowiedziałyby bardziej autorytatywnie, dlaczego mają wydać tak dużo pieniędzy na dany projekt. Jedną z propozycji jest neuromarketing – metoda oparta na biologicznych mechanizmach działania mózgu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się