Network sampling – nowy sposób dotarcia do klientówNetwork sampling – nowy sposób dotarcia do klientówNetwork sampling – nowy sposób dotarcia do klientówNetwork sampling – nowy sposób dotarcia do klientów

Network sampling – nowy sposób dotarcia do klientów

Network sampling – nowy sposób dotarcia do klientów
Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski

-

Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski

Dzięki rozwojowi sieci detalicznych powstają nowe kanały komunikacji z klientami. W 2004 roku ponad 12 milionów próbek różnego rodzaju produktów trafiło do francuskich odbiorców za pośrednictwem salonów prasowych. Od dwóch lat takie możliwości istnieją również w Polsce. Autor artykułu przedstawia network sampling – wykorzystania sieci detalicznej do dystrybucji próbek, ulotek, kuponów oraz łączeniu ich w promocję sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja