Netflix – rozbrat z ramówkąNetflix – rozbrat z ramówkąNetflix – rozbrat z ramówkąNetflix – rozbrat z ramówką

Netflix – rozbrat z ramówką

Netflix – rozbrat z ramówką
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jaki los czeka telewizję? Czy będzie ona w stanie wciąż gromadzić przed ekranami widzów, wyczekujących przygód swoich ulubionych bohaterów? A może przegra starcie z nowymi dystrybutorami, którzy oferują dostęp do rozrywki online: o każdej porze, niekoniecznie za pośrednictwem telewizora?

Monopol stacji telewizyjnych na rozpowszechnianie filmów i seriali udało się przełamać, gdy w sprzedaży pojawiły się DVD z kolekcjami najpopularniejszych tytułów. To był pierwszy krok ku zerwaniu z dotychczasowym, utrwalonym przez długie lata modelem oglądania telewizji.

Kolejnym znaczącym posunięciem, możliwym dzięki rozwojowi infrastruktury, stało się zaoferowanie odbiorcom programów na żądanie (VOD).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się