Neostrada ładuje się na pulpityNeostrada ładuje się na pulpityNeostrada ładuje się na pulpityNeostrada ładuje się na pulpity

Neostrada ładuje się na pulpity

Neostrada ładuje się na pulpity
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Czy w kawiarenkach internetowych można promować usługi dostępu do Internetu? Okazuje się, że tak. Niedawno w wielu miastach Polski miała miejsce tego rodzaju promocja. Przewrotny pomysł, który pokazuje, że kawiarenki nie tylko dają dostęp do Internetu, lecz stają się również miejscem spotkań tych, którzy dostęp już posiadają.

Pisaliśmy całkiem niedawno o desktop marketingu (zob. J.Szlak, Cyberprzyjaciel produktu, "MpK-T", nr 49, 25.05.2004). Jedną z firm dostarczających tego typu rozwiązań jest ARBOmedia. Wspominaliśmy o niej w związku z nietypowymi formami promocji Heyah (zob. J.Szlak, Frapująca łapa, "MpK-T", nr 41, 16.03.2004). Firma ta ostatnio pokusiła się o wielce przewrotną kampanię.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja