Czy w kawiarenkach internetowych można promować usługi dostępu do Internetu? Okazuje się, że tak. Niedawno w wielu miastach Polski miała miejsce tego rodzaju promocja. Przewrotny pomysł, który pokazuje, że kawiarenki nie tylko dają dostęp do Internetu, lecz stają się również miejscem spotkań tych, którzy dostęp już posiadają.Pisaliśmy całkiem niedawno o desktop marketingu (zob. J.Szlak, Cyberprzyjaciel produktu, "MpK-T", nr 49, 25.05.2004). Jedną z firm dostarczających tego typu rozwiązań jest ARBOmedia. Wspominaliśmy o niej w związku z nietypowymi formami promocji Heyah (zob. J.Szlak, Frapująca łapa, "MpK-T", nr 41, 16.03.2004). Firma ta ostatnio pokusiła się o wielce przewrotną kampanię.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.