„Nazywam się Krysia...” – młodzież w badaniach„Nazywam się Krysia...” – młodzież w badaniach„Nazywam się Krysia...” – młodzież w badaniach„Nazywam się Krysia...” – młodzież w badaniach
Nie jest łatwo o ich uwagę (fot. viperagp/Fotolia)

„Nazywam się Krysia…” – młodzież w badaniach

„Nazywam się Krysia...” – młodzież w badaniach

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Na rynku roi się od marek tworzonych dla młodzieży, od lat słusznie uchodzącej za świetną grupę docelową. Być może cieszy to „kreatywnych” z agencji – przy takim odbiorcy można przecież pozwolić sobie na więcej swobody twórczej – jednak badaczom rynku młodzież przysparza niemal samych problemów. Jak przebrnąć przez badania marketingowe z młodymi ludźmi i uzyskać wartościowe wyniki, wyjaśnia Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja