Nazwy, które chciałoby się zjeśćNazwy, które chciałoby się zjeśćNazwy, które chciałoby się zjeśćNazwy, które chciałoby się zjeść

Nazwy, które chciałoby się zjeść

Nazwy, które chciałoby się zjeść
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

Promowanie produktu spożywczego to proces, który toczy się zawsze w warunkach silnej konkurencji. O zyskaniu przewagi może zdecydować tu wiele czynników, wśród których niezwykle ważna jest nazwa. Poniżej – przegląd przykładów udanego namingu, jak też porażek w postaci nazw nieapetycznych i ośmieszających marki na rynku międzynarodowym. Warto uczyć się na dobrych wzorach i cudzych błędach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się