Nawigacja po kategoriach produktowych w e-sklepie - Marketing przy Kawie
Nawigacja po kategoriach produktowych w e-sklepieNawigacja po kategoriach produktowych w e-sklepieNawigacja po kategoriach produktowych w e-sklepieNawigacja po kategoriach produktowych w e-sklepie
Jak to najlepiej poukładać (fot. iruhsa/Fotolia)

Nawigacja po kategoriach produktowych w e-sklepie

Nawigacja po kategoriach produktowych w e-sklepie
Paulina Siwiec

Paulina Siwiec

-

Paulina Siwiec

Paulina Siwiec

Stosowanie kategorii produktowych przekłada się na konwersję. Albo inaczej – błędy w ich stosowaniu przekładają się na problemy z konwersją. Zdeterminowany użytkownik poradzi sobie bowiem ze źle skonstruowanym procesem zakupu, wadliwym usability czy z bolesnym wypełnianiem formularza. Musi jednak wcześniej dotrzeć do poszukiwanego produktu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja