Nauka przed EuroNauka przed EuroNauka przed EuroNauka przed Euro

Nauka przed Euro

Nauka przed Euro
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tegoroczne Dni Marketingu Sportowego niemal całkowicie zdominował temat Euro 2012. W warszawskim Centrum Olimpijskim PKOl zebrały się najważniejsze osoby, które zadecydują o kształcie tej imprezy od strony biznesowej. Jak zarobić na największych stadionach piłkarskich, gdy zakończy się impreza? Dlaczego podczas mistrzostw ogólna liczba odwiedzających nasz kraj nie będzie wiele wyższa niż podczas zwykłego sezonu turystycznego? Co powoduje, że kluby piłkarskie są dużo bardziej podatne na kryzysy medialne niż przedsiębiorstwa innych branż? To niektóre spośród tematów poruszonych podczas wydarzenia integrującego coraz dojrzalszą branżę marketingu sportowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja