Tegoroczne Dni Marketingu Sportowego niemal całkowicie zdominował temat Euro 2012. W warszawskim Centrum Olimpijskim PKOl zebrały się najważniejsze osoby, które zadecydują o kształcie tej imprezy od strony biznesowej. Jak zarobić na największych stadionach piłkarskich, gdy zakończy się impreza? Dlaczego podczas mistrzostw ogólna liczba odwiedzających nasz kraj nie będzie wiele wyższa niż podczas zwykłego sezonu turystycznego? Co powoduje, że kluby piłkarskie są dużo bardziej podatne na kryzysy medialne niż przedsiębiorstwa innych branż? To niektóre spośród tematów poruszonych podczas wydarzenia integrującego coraz dojrzalszą branżę marketingu sportowego.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.