Wydawca i producent gier, Eidos Interactive, zaszokował branżę rozrywki elektronicznej kampanią reklamową gry „Hitman: Krwawa forsa”, która opiera się na serii zdjęć zamordowanych osób. Kampania trafiła także do polskiej prasy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Brytyjska agencja reklamowa Roots na potrzeby najnowszego hitu firmy Eidos (wydawcy m.in. sagi „Tomb Raider”) przygotowała serię plakatów pokazujących obrazy śmierci. Na każdej z reklam możemy zobaczyć zamordowaną osobę oraz będący odniesieniem do jej zgonu komentarz.
Przy zdjęciu ciała w lodówce widnieje napis: „Zamordowany z zimną krwią”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.