Nasze wieczorne potrzeby. Krwawa forsa w grze i piękna śmierć w reklamie - Marketing przy Kawie
Nasze wieczorne potrzeby. Krwawa forsa w grze i piękna śmierć w reklamieNasze wieczorne potrzeby. Krwawa forsa w grze i piękna śmierć w reklamieNasze wieczorne potrzeby. Krwawa forsa w grze i piękna śmierć w reklamieNasze wieczorne potrzeby. Krwawa forsa w grze i piękna śmierć w reklamie

Nasze wieczorne potrzeby. Krwawa forsa w grze i piękna śmierć w reklamie

Nasze wieczorne potrzeby. Krwawa forsa w grze i piękna śmierć w reklamie
Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

-

Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

Wydawca i producent gier, Eidos Interactive, zaszokował branżę rozrywki elektronicznej kampanią reklamową gry „Hitman: Krwawa forsa”, która opiera się na serii zdjęć zamordowanych osób. Kampania trafiła także do polskiej prasy.

Brytyjska agencja reklamowa Roots na potrzeby najnowszego hitu firmy Eidos (wydawcy m.in. sagi „Tomb Raider”) przygotowała serię plakatów pokazujących obrazy śmierci. Na każdej z reklam możemy zobaczyć zamordowaną osobę oraz będący odniesieniem do jej zgonu komentarz.

Przy zdjęciu ciała w lodówce widnieje napis: „Zamordowany z zimną krwią”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja