Nasłuch równie ważny jak produkt - Marketing przy Kawie
Nasłuch równie ważny jak produktNasłuch równie ważny jak produktNasłuch równie ważny jak produktNasłuch równie ważny jak produkt

Nasłuch równie ważny jak produkt

Nasłuch równie ważny jak produkt
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Velvet namawia do uwolnienia emocji, organizując cykl rozmów ze znaną dziennikarką Anną Maruszeczko. Procter & Gamble prowadzi stronę dla nastolatek, a głównym zadaniem jednego z dyrektorów Kodaka jest obserwowanie kilkuset tysięcy wpisów o marce, pojawiających się w Internecie. Takie działania dowodzą, że równie ważne jak produkt stało się poznanie świata jego konsumentów

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja