Napoleon, Gaga Z, profesor Onowałow – 7 ciekawych postaci z polskich kampanii teaserowychNapoleon, Gaga Z, profesor Onowałow – 7 ciekawych postaci z polskich kampanii teaserowychNapoleon, Gaga Z, profesor Onowałow – 7 ciekawych postaci z polskich kampanii teaserowychNapoleon, Gaga Z, profesor Onowałow – 7 ciekawych postaci z polskich kampanii teaserowych
Teasery podkręcają napięcie oczekiwania (źr. Gaga Z)

Napoleon, Gaga Z, profesor Onowałow – 7 ciekawych postaci z polskich kampanii teaserowych

Napoleon, Gaga Z, profesor Onowałow – 7 ciekawych postaci z polskich kampanii teaserowych
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wyjaśniona niedawno zagadka „Co zamierza Napoleon?” to przykład udanego teasera zbudowanego wokół wyrazistej postaci. W ostatnich latach było co najmniej kilka takich prób – zwykle z postaciami wymyślonymi. Nie wszystkie odniosły sukces i rozgłos. Nieraz brakowało pomysłu albo odpowiednich nakładów na media.

Mikołaj Onowałow

rok: 2008
marka: SpecTab
agencja: Change Integrated

Mimo że kampania nie była klasycznym teaserem, znalazła się w zestawieniu. Osiem lat temu pomysł wykreowania na granicy świata online i offline postaci radzieckiego chemika Mikołaja Onowałowa i oparcia na niej całej narracji był nowatorski.

O Onowałowie można było przeczytać w amerykańskiej i polskiej Wikipedii oraz na stronie poświęconej chemikom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja