Wyjaśniona niedawno zagadka „Co zamierza Napoleon?” to przykład udanego teasera zbudowanego wokół wyrazistej postaci. W ostatnich latach było co najmniej kilka takich prób – zwykle z postaciami wymyślonymi. Nie wszystkie odniosły sukces i rozgłos. Nieraz brakowało pomysłu albo odpowiednich nakładów na media.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mikołaj Onowałow
rok: 2008
marka: SpecTab
agencja: Change Integrated
Mimo że kampania nie była klasycznym teaserem, znalazła się w zestawieniu. Osiem lat temu pomysł wykreowania na granicy świata online i offline postaci radzieckiego chemika Mikołaja Onowałowa i oparcia na niej całej narracji był nowatorski.
O Onowałowie można było przeczytać w amerykańskiej i polskiej Wikipedii oraz na stronie poświęconej chemikom.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.