Nanoinfluencing w branżach regulowanych: zasady - Marketing przy Kawie
Nanoinfluencing w branżach regulowanych – co trzeba o nim wiedziećNanoinfluencing w branżach regulowanych – co trzeba o nim wiedziećNanoinfluencing w branżach regulowanych – co trzeba o nim wiedziećNanoinfluencing w branżach regulowanych – co trzeba o nim wiedzieć
Kampanie influencerskie w branżach regulowanych – co w nich wolno, a czego nie? (fot. Kaboompics.com/Pexels)

Nanoinfluencing w branżach regulowanych – co trzeba o nim wiedzieć

Nanoinfluencing w branżach regulowanych – co trzeba o nim wiedzieć
Michał Hertel

Michał Hertel

-

CEO, BrandLift

Michał Hertel

Michał Hertel

CEO
BrandLift

Od ponad 25 lat realizuje projekty z obszaru marketingu, PR i rozwoju biznesu. Początkowo z ramienia agencji, gdzie był współautorem nagradzanych kampanii reklamowych dla marek takich jak Lech, Velvet, Dębica czy Atlas. Później odpowiadając za strategię komunikacji i rozwój sieci Sphinx czy Liberty Motors. Do 2023 r. przez 14 lat był szefem marketingu największej łódzkiej firmy informatycznej MakoLab, dostarczającej rozwiązania biznesowe dla światowych koncernów m.in. z obszaru automotive. Od 2019 r. CEO w BrandLift Customer Advocacy.

Branża farmaceutyczna, usługi prawne, produkty alkoholowe, bukmacherka… – choć w social mediach mają swoje miejsce, to podlegają regulacjom i nadzorowi. Dlatego działania marketingowe, w tym kampanie influencer marketingu, trzeba w nich prowadzić ze szczególną uwagą. Zwłaszcza jeśli realizujemy zakrojoną na dużą skalę kampanię z nanoinfluencerami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to