Nano- i mikroinfluencerzy: techniczne aspekty współpracy - Marketing przy Kawie
Nano- i mikroinfluencerzy: techniczne aspekty współpracy – umowa, wynagrodzenie, kluczowe ustaleniaNano- i mikroinfluencerzy: techniczne aspekty współpracy – umowa, wynagrodzenie, kluczowe ustaleniaNano- i mikroinfluencerzy: techniczne aspekty współpracy – umowa, wynagrodzenie, kluczowe ustaleniaNano- i mikroinfluencerzy: techniczne aspekty współpracy – umowa, wynagrodzenie, kluczowe ustalenia
Umowa barterowa może nie zachwycić mikroinfluencera, także kulinarnego (fot. Polina Tankilevitch/Pexels)

Nano- i mikroinfluencerzy: techniczne aspekty współpracy – umowa, wynagrodzenie, kluczowe ustalenia

Nano- i mikroinfluencerzy: techniczne aspekty współpracy – umowa, wynagrodzenie, kluczowe ustalenia
Adam Szudra

Adam Szudra

-

dyrektor zarządzający, Friends & Brands oraz sayHi.agency

Adam Szudra

Adam Szudra

dyrektor zarządzający
Friends & Brands oraz sayHi.agency

Od 20 lat związany z marketingiem internetowym, social mediami i influencer marketingiem. Specjalista w zakresie ochrony wizerunku, zarządzania kryzysowego i strategii komunikacji w social mediach, social commerce, audytów skuteczności kampanii influencerskich, prawa oraz zastosowania AI w influencer marketingu. Pracował dla marek takich jak Grupa Lux Med, Castorama Polska, Hochland Polska, JNT Group, Grupa Eurocash, Olimp Labs, Ergo Hestia, PZU, Grupa Maspex czy Stock Polska. Autor publikacji w mediach branżowych, doświadczony prelegent (m.in. Kongres Online Marketing, I Love Marketing & Social Media), prowadzący zamknięte szkolenia dla firm na temat praktycznego wykorzystania social mediów i influencer marketingu, wykładowca marketingu internetowego na Uniwersytecie Warszawskim i Collegium Civitas.

Współprace reklamowe z influencerami o dużych zasięgach stały się już rynkowym standardem. Jednak w świecie, w którym kluczowe znaczenie zyskują autentyczność i bliskie relacje z konsumentami, w strategiach marketingowych marek szczególne miejsce zajmują nano- oraz mikroinfluencerzy. Firmy dostrzegają potencjał w mniejszych twórcach, którzy angażują swoje społeczności w bardziej naturalny sposób. O co powinny jednak zadbać marki, które chcą nawiązać z nimi naprawdę wartościową współpracę?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to