Przed nami lata zmian. Telekomy zaczynają trudny wyścig o klientaPrzed nami lata zmian. Telekomy zaczynają trudny wyścig o klientaPrzed nami lata zmian. Telekomy zaczynają trudny wyścig o klientaPrzed nami lata zmian. Telekomy zaczynają trudny wyścig o klienta
Wyścig na rozwiązania technologiczne i oferowaną prędkość będzie trwał (fot. Pixabay)

Przed nami lata zmian. Telekomy zaczynają trudny wyścig o klienta

Przed nami lata zmian. Telekomy zaczynają trudny wyścig o klienta
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Kiedyś były na szczycie. Teraz ograniczają budżety i starają się znaleźć dla siebie miejsce w technologicznym ekosystemie. Telekomy dywersyfikują działalność, inwestując w infrastrukturę i tnąc wydatki na reklamę. Kto zostanie w tyle, nie odbuduje już swojej pozycji.

Wystarczy spojrzeć na amerykańskiego giganta AT&T, który połączył się z Time Warner. Lider infrastruktury będzie w stanie zaoferować nie tylko łączność ze światem, ale i odpowiedni content, który można przesłać gotowym już światłowodem. Time Warner ma przecież CNN, HBO czy chociażby Cartoon Network.

Wystarczyło nieco ponad 80 mld dolarów, by wzmocnić markę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się