Kiedyś były na szczycie. Teraz ograniczają budżety i starają się znaleźć dla siebie miejsce w technologicznym ekosystemie. Telekomy dywersyfikują działalność, inwestując w infrastrukturę i tnąc wydatki na reklamę. Kto zostanie w tyle, nie odbuduje już swojej pozycji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wystarczy spojrzeć na amerykańskiego giganta AT&T, który połączył się z Time Warner. Lider infrastruktury będzie w stanie zaoferować nie tylko łączność ze światem, ale i odpowiedni content, który można przesłać gotowym już światłowodem. Time Warner ma przecież CNN, HBO czy chociażby Cartoon Network.
Wystarczyło nieco ponad 80 mld dolarów, by wzmocnić markę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.